Saturday, February 21, 2009

the night of [bad mood]

these are some souvenirs my cousin brought for me ..
hee...erm...touched..!
thanks ya.~
c...this's how my rubik's cube luks like..
hahahaha...wahahahahahaha...
somebody said its lik RUBBISH~ wakakaka....

huh...
i went hotspot with dasao..
she celebrates her gd news in success slimming frm 58kg to 54kg sumthg...
n ...i'm ther ttrying to mend my broken heart.. T.T
hmm....im owes used to 暴食 when i get into the mood..
eat3!!!!lols..i feel better with it..
soOooooooooooo满足arh~!wee~


2 comments:

Anonymous said...

嗨。我在无意中游览你的部落格。
人生本来就是有好有坏。不要用暴食来发泄你的不愉快。要好好照顾自己的身体。暴食不是一个解决问题的方法。暴食只会让自己更辛苦。在这世上,有很多发泄的方法。你可以尝试去海边大声的叫出来。
每当我不开心的时候,我都会海边吹吹风。海风会让自己的心情平静下来和让自己知道该如何走下一步。这只是我的个人的解决方法。

DabianTsin said...

我也想过。。
可是美里没有海边可以去啊。。。
除非想自杀。。
哈哈!! 这里的海边都很危险。。。
会被人拐走的。。
如果以平常的时间去又会很热闹。。
才不敢大喊。。
可是你的回复让我很安心。。
真的。。真心的谢谢你噢~!
有缘再见咯!