Thursday, June 10, 2010

我什么都不配

我以为我是一个很善良の女孩子
还以为我不会批评别人
还以为我是个很谈得来的女孩
还以为是个愿意为别人付出の女孩
这都是过去。
不晓得现在的我变得很现实
变得爱吃醋
爱乱发脾气
爱骂人
爱记仇
很霸道
变得连我自己都很讨厌自己。
连心爱的人都受伤。
我是一个很没自信の人。
没安全感の人。
不够成熟の人。
控制不了自己の人。
我还是回到自己的世界吧。
【❤】对我来说真的是好难得。
我不配也得不到。
放气,对每个人都好。
不想爱了。
没有人受得了我。

2 comments:

Anonymous said...

You said you're someone "who believes that difficulties make miracles :D"

Let's put your views on God and your partner rather than yourself. It should help :D

DabianTsin said...

Yaloh...i should learn to control myself so the satan would not take it for granted. thank you babe! :))) nice to see you here..