Monday, October 17, 2011

战胜惧怕!

直到今天,我终于战胜了!我终于勇敢面对我の惧怕了!感谢主!
难怪,心情真的好开心,从内心感到喜乐 <3 雨过天晴!
~ 总之,没有任何东西能让我这么开心!

感谢主,今天才让我知道,我一路的选择,都是对的!感谢主,你的话语一直带领我。让我形成今天的我。

今天,念到这个:


On this day of your life, Hii, we believe God wants you to know ... that what you are most afraid of is where your greatest rewards are.
Message from God
If all you had to do was wish for something and you would have it, life would be pretty boring, wouldn't it? God placed barriers between us and what we want, so we can enjoy interesting and satisfying lives. God hid our biggest rewards behind the highest barriers - our deepest fears. God wants us to face our fears, and hold ground in their presence, and let them go, and that's how we get out biggest rewards. What are you most afraid of? Say it, just start by saying it. 






一个月前,我决定了,主动跟婆婆和好。那是看起来,真的很难。而且,我也低不下头来。可
是,圣灵的领导,让我的扩张我的境界,让我一次一次的勇敢,主动到他面前。感谢主。现在,
我们的关系比以前更好了~ 都没大声说话。我现在轻声跟他说话,他都听得到 :)




Thanks God for your wonderful plan on me <3



0 comments: